A vasúttársaság szolgáltatását a hosszú hétvégén és az ünnepekkor mintegy egymillió utas vette igénybe, csak vasárnap 414 ezren utaztak vonattal. November 4-én – részben az őszi szünet vége miatt – megduplázódott az utasforgalom egy átlagos vasárnaphoz képest. Az InterCity-k kihasználtsága is ekkor volt a legmagasabb, a vonatok 17 százaléka esetében meghaladta a 80 százalékot.
A vasúttársaság új, szeptember végén indított szolgáltatását, a vasárnaponként, a délutáni csúcsidőszakban Nyíregyházáról Debrecenen át a fővárosba közlekedő Televonatot november 4-én 588 utas vette igénybe, ami 100 százalékos kihasználtságot jelent.
A MÁV-START a hétvége előtt igyekezett minél több csatornán felhívni az utasok figyelmét a kényelmes jegyvásárlási lehetőségekre. A sorban állás elkerülése érdekében érdemes igénybe venni a jegyértékesítő automatákat, illetve – 10 százalékos kedvezménnyel – az internetes jegyvásárlás, az otthoni menetjegynyomtatás, vagy az online vásárolható és a vonatokon akár mobiltelefonon is bemutatható (szintén 10 százalékkal olcsóbb, akár a Vonatinfó alkalmazásból is elérhető) e-vonatjegy kínálta lehetőséget.
A tapasztalatok alapján elmondható, hogy az önkiszolgáló csatornák népszerűek voltak a legutóbbi hétvégén is, a nettó menetdíjbevétel 17 százaléka innen származott.
A nagy utasforgalomra való tekintettel a MÁV-csoport honlapján napi háromszori frissítéssel nyújtott tájékoztatást az IC-vonatok kihasználtságáról, ezzel is segítve az utasokat a jegyvásárlásban. A megerősített járatoknak és a pluszszolgáltatásoknak köszönhetően a hétvégére vonatkozóan a MÁV-START ügyfélszolgálatára sem zsúfoltságra, sem utaslemaradásra vonatkozó észrevétel nem érkezett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.