Az Opel két éven belül minden modelljét kínálja majd teljesen elektromos változatban, akkumulátoros hajtással.
Az Opel elektromos autója hatótávolságának növelése érdekében jelentős akkumulátortechnológia-fejlesztési beruházást hajt végre – jelentette be Uwe Hochgeschurtz, az Opel vezérigazgatója. Kijelentette: egyértelmű, hogy a belső égésű motoroknak belátható időn belül befellegzett Európában.
Európában az Opel 2028-tól nem is fog többé belső égésű motorokat értékesíteni. Az autógyár elektromos modelljei hatótávolságának és töltési sebességének a növelésére összpontosítja fejlesztési erőfeszítéseit.
Azon dolgozunk, hogy egy perc alatt 32 kilométert tölthessünk bele egy autóba
– mondta a vezérigazgató.
Arra számítok, hogy az évtized közepére ez az Opel modelleknél már így is lesz. A jövőre nézve, modelltől függően, 500–800 kilométeres hatótávolsággal számolunk
– jelentette be.
Közlése szerint az autógyártó a csipválságra való tekintettel már most is az e-gépkocsik gyártását részesíti előnyben. Az elektromos autókat gyorsabban szállítják, mint a belső égésű motorosakat, ezért elsősorban az elektromos meghajtású járműveket szolgálják ki csipekkel. Az Opel így kíván hozzájárulni az elektromos autók számának növeléséhez Németországban és Európában.
Különleges modellként a rüsselsheimi cég több mint három évtizeddel a gyártás leállítása után tisztán elektromos modellként szeretné feltámasztani kultikus rangra szert tett Manta modelljét az évtized közepére. Ez egy lenyűgöző újraértelmezés lesz, szenzációsan tágas belső térrel, természetesen sokkal nagyobbal, mint amilyen az 1970-es eredeti Mantáé volt – mondta az igazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.