BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
David,Beckham,,Victoria,Beckham,Arrive,At,The,Fashion,Awards,2018

Beckham megint becsavarta

Háromszor annyit kaszált a sztár 2021-ben, mint egy évvel korábban, bár a katari szponzori szerződés megtépázhatja a hírnevét.

David Beckham megtriplázta a márkanevéből és befektetéseiből származó összeget, 2021-ben 34 millió font (mintegy 40,1 millió dollár) bevétele származott – nem számolva bele a meglehetősen nagy vihart kavart katari szponzori szerződést.

David,Beckham,,Victoria,Beckham,Arrive,At,The,Fashion,Awards,2018
Fotó: Bakounine

Az egykori futballsztár kemény kritikákat kapott, 150 millió fontért vállalta ugyanis, hogy a katari focivébé arca lesz, valamint a következő tíz évben népszerűsíti az országot. Beckham az UNICEF nagykövete, s a nemzetközi szervezetnél is kiverheti a biztosítékot az arab állammal kötött szerződés, hiszen a világbajnokság szervezőit hevesen bírálták a vendégmunkásokkal való bánásmód, valamint az emberi jogok megsértése miatt. 

Beckham az elmúlt évben a többi között az Adidasnak és a Diageo csoporthoz tartozó Haig Club whiskynek is a nevét adta. 

DB Ventrures Ltd. nevű vállalkozásának árbevétele 19,6 millió fontra emelkedett 2021-ben az egy évvel korábbi 10,6 millióról. 

A feleségével, Victoriával közösen tulajdonolt holdingtársaság, a Beckham Brand Holdings (amely a DB Ventures, valamint Victoria divatmárkáinak tulajdonosa) 6,3 millió font osztalékot fizetett az elmúlt év után az egy évvel korábbi 7,1 milliót követően. A jelentési időszak után további 1,8 millió fontot is kivettek a cégből – tudósít a Bloomberg.

A sztárpár másik tagja, Victoria Beckham is sikeresnek mondható évet zárt, legalábbis abból a szempontból, hogy divatbizniszének üzemi szinten mért vesztesége 3,9 millió fontra csökkent az egy évvel korábbra kimutatott 6,8 millióról. Az egykori Spice Girl nevével fémjelzett szépségápolási termékekből befolyó árbevétel 13 százalékkal emelkedett. Victoria cégének vezérigazgatója, Marie LeBlanc de Reynies optimistán nyilatkozott az idei kilátásokról: „2022-ben sikeresen piacra dobtunk egy bőrkollekciót, s ezzel, valamint a szépségápolási termékek további várható növekedésével magas elvárásaink vannak az idei évre” – nyilatkozta.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.