A világ legnagyobb luxuscikkgyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA nyeresége 14 százalékkal, a bevétele pedig 1 százalékkal csökkent az idei első fél évben a tavalyi azonos időszakkal összevetve.
A francia cég honlapjára fölkerült adatok szerint
az adózott eredménye 7,27 milliárd euró volt az idei második negyedévben.
Ez elmaradt az egy évvel korábbi 8,48 milliárd eurótól. A folytatódó tevékenységből származó nyereség 8 százalékkal, 10,65 milliárd euróra esett.
A bevétel 42,24 milliárd euróról 41,68 milliárd euróra csökkent. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus növekedése 2 százalék volt.
Elemzők véleményének az átlagában nagyobb, 42,22 milliárd euró bevétel és jelentősebb, 7,45 milliárd euró profit szerepelt.
Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 2 százalékkal, 20,77 milliárd euróra csökkent.
A kiskereskedelmi üzletek (Sephora, DFS és a Le Bon Marche) bevétele 3 százalékkal, 8,63 milliárd euróra emelkedett.
Az alkoholos italok értékesítése 12 százalékkal, 2,81 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése 5 százalékkal, 5,15 milliárd euróra esett vissza.
A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 3 százalékkal, 4,14 milliárd euróra nőtt.
Felvásárolhatják a vak Barbie-t piacra dobó MatteltA luxusipari LVMH érdekköréhez tartozó L Catterton befektetési társaság ajánlatot tett az alulértékelt legendás játékgyártóra. A vak Barbie babával a társadalmat érzékenyítő Mattelre legfőbb riválisa, a Hasbro is bejelentkezhet. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.