Az elmúlt negyven év vizuális kultúrájának irányelvei a rendszerváltás utáni években a műkincspiacon is erősen éreztették hatásukat. A 1990 körül felpezsdülő hazai műkereskedelemben eleinte a realista, akadémikus modort követő mesterek értek el kimagasló eredményeket. Ez a folyamat a kilencvenes évek második felétől megváltozott. A nyugati-európai ízlésvilágban eluralkodó szecesszió- és art deco-imádattal párhuzamosan, az újabb nevek és stílusok befuttatásának köszönhetően, egyre inkább a századforduló és a 20. század első felének lágy, tárgyilagos irányzatai felé fordult a gyűjtők és befektetők figyelme.
A ma már az érdeklődés homlokteréből kikerült, 17. századi barokk festmények, szobrok, vagy akár a 19. század végének akadémista festményei mindenesetre biztonságos és kiszámítható lehetőséget nyújtanak a műkincspiacon befektetni vágyók számára. Szemben a sokszor megmagyarázhatatlan árkülönbségeket produkáló 20. századi mesterek alkotásaival ezek az alkotások szinte "borítékolható módon", kiegyensúlyozott árakon kelnek el a nagy budapesti árveréseken. "Antik" művek vásárlása esetén a tulajdonosoknak le kell mondaniuk a merészebb, néhány év alatt a vételár dupláját is meghaladó profitról. Ezzel szemben az ilyen alkotások értéke az egyes divatok hullámaitól függetlenül, hosszú távon is biztosan, évente 10-20 százalékkal emelkedhet.
A 15-19. századi alkotások közül a budapesti árveréseken elsősorban a 19. századi német és osztrák területekre lokalizálható romantikus és plein-air tájképek, életképek a legkedveltebbek. A hasonló témájú, de ritkábban előforduló magyar akadémikus művészeink, mint például Telepy Károly, Ligeti Antal, Brodszky Sándor, vagy éppen id. Markó Károly és András alkotásai már többmilliós nagyságrendű értéket képviselnek. Miként a 16., 17. és 18. századi reneszánsz vagy barokk alkotások is, melyek közül az igazán kvalitásos olasz, flamand, vagy németalföldi darabok az idősebb Markó Károly festményeinek árával vetekednek. Ez utóbbi, a reneszánsz és barokk műtárgyak ma még meglehetősen ritka előfordulását a közeljövőben az is elősegítheti, hogy a nyugat-európai recesszió és a kedvező behozatali vámszabályok hatására egyre több "antik" festmény és szobor érkezik hazánkba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.