A magyar vállalatcsoport (biztosító, nyugdíjpénztár, jelzáloghitel-intézet, vagyonkezelő, alapkezelő) stratégiájával kapcsolatban Zatykó Péter elmondta: az elmúlt két évben felvett főirány nem változik, az élet-ágban az egyszeri díjas unit-linked biztosítások területén erősítene a társaság, a nem-élet szegmensben pedig egy új online értékesítési csatorna bevezetése várható 2009-ben.
Belép ugyanis a Magyarországon még gyerekcipőben járó direktpiacra az Aegon, önálló céget alapít, de nem önálló biztosítót - mondta a vezérigazgató.
A külön leányvállalatként működő „direktbiztosító” az Aegon, de saját termékeket is értékesít majd, elsősorban gépjármű, és lakásbiztosításokat. Ami a hazai életbiztosítási piacot illeti, az Aegon az elmúlt két évben kezdett intenzíven mozgolódni a piac húzóerejének számító egyszeri díjas termékekkel, erre a közeljövőben is nagy hangsúlyt fektetne a vállalat, a jelenlegi tendenciák azonban azt mutatják, a jövő élet-ágban is a garantált termékeké, illetve a hagyományos, kockázati életbiztosításoké.
A cégcsoport tervei szerint 2009-2012 között 22 százalék fölötti piaci részesedést szerezne magánpénztári, 17 százalékost az önkéntes pénztári ágban, 15 százalék fölöttit a rendszeres díjas életbiztosításokban, megtartaná piacvezető pozícióját a lakásbiztosítási piacon, és 5 százalékot szerezne a az újonnan folyósított hitelek tekintetében a jelzálog piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.