Az online felmérés eredménye szerint a magyar fogyasztók háromnegyede rendelkezik valamelyik kártyatársaság nevével fémjelzett betéti kártyával; és többségük - 72 százalék - gyakran használja is a plasztikot. Viszont a magyarok csupán ötöde rendelkezik hitelkártyával, és mindössze 17 százalékuk állítja azt, hogy rendszeresen használja is azt.
A kutatás többek között a kártyahasználat gyakoriságára vonatkozó kérdéseket is érintett: a válaszadók 61 százaléka hetente többször is, míg ötöde szinte minden nap használja Visa bankkártyáját.
Habár a betéti kártyahasználat növekvő tendenciát mutat, a megkérdezettek 37 százaléka még mindig a készpénzes fizetést részesíti előnyben, így tehát még mindig léteznek potenciális területek, ahol fejlődés érhető el a magyar piacon - állapítja meg a felmérés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.