A kgfb-kampányban – és főként azon kívül – persze nem elhanyagolható a hazai piacon néhány éve megjelent direkt biztosítók szerepe sem. A Generali csoporthoz tartozó Genertel Biztosító Zrt. az idén is újabb kedvezményekkel igyekszik magához vonzani az új szolgáltatóban gondolkodó ügyfeleket. A társaság 30–50 százalékos kármentességi kedvezményt ad a legalább 5 éve balesetmentesen közlekedőknek, és ez év januárjától már megszüntette az alap és az extra kármentességi kedvezmény évközi visszavonhatóságát is. (Év közbeni tarifaváltoztatásra egyébként az új kgfb-törvény miatt nem is lenne már lehetőség.) Ha pedig az ügyfél éves díjfizetési gyakoriságot választ, öt-tíz százalékos pluszdíjkedvezményben is részesülhet. Az ezen a piacon itthon úttörőnek számító Genertel mellett már korábban megjelent az Aegon Direct, és az Allianz Direct is, amelyek szintén különböző kedvezményekkel próbálják magukhoz csábítani az autósokat, az idén pedig elindul a Generali, illetve az Union új internetes értékesítési csatornája.
Az online alkuszokon és direkt biztosítókon kívül az egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánc is részt vesz a kgfb-szerződésekért folytatott harcban. A Tesco tavaly kapcsolódott be a kampányba, és az idén már minden Magyarországon működő biztosítótársaság ajánlata elérhető lesz az áruházlánc 30 hipermarketjében, valamint a cég honlapján keresztül. Amellett, hogy a vásárlók az összes elérhető ajánlat közül választhatják ki a számukra legkedvezőbb lehetőséget, a már meglévő biztosításuk felmondásával sem kell törődniük, hiszen az ügyfelek által aláírt felmondások továbbítása a biztosítótársaságokhoz is része a szolgáltatásnak. (A Tesco partnere, a Hyper Project Biztosítási Szolgáltató Kft. végzi a biztosításközvetítési szolgáltatást.)
„Érdemes az idén is nálunk megkötni a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást, hiszen a Tescón keresztül váltó ügyfelek tavaly átlagosan 11 939 forintot takarítottak meg. Kényelmi szolgáltatásunk keretében nyereményakcióval is várjuk mindazon vásárlókat, akik a Tescóban kötnek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást” – mondta Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Természetesen a hitelintézetek között is akadnak szereplők, amelyek igyekeznek kihasználni a kampány nyújtotta lehetőségeket. A CIB Bank például több kedvezménnyel is igyekszik növelni a saját és a csoporthoz tartozó alkuszcég forgalmát. Az ügyfél ötezer forint jóváíráshoz juthat a bankszámláján, amennyiben biztosítót vált vagy új kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást köt a CIB Alkusz internetes honlapján keresztül, illetve bármelyik CIB-fiókban, és – elektronikusan vagy személyesen – csoportos beszedési- vagy állandó átutalási megbízást ad CIB-bankszámláján. Ezenfelül újabb ötezer forint jóváírást kaphat az ügyfél, ha a számlájára utal havonta legalább 50 ezer forintot, és havonta legalább 2 megbízást indít. (Ez utóbbi lehet csoportos beszedési megbízás, legalább 1000 forint értékű állandó átutalási megbízás vagy internetbankos eseti átutalás is.)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.