Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garancia kötelezettsége szintén az, hogy tartsa be a panasz ügyintézés határidejét. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét.
Végül a Cardif Biztosítót arra kötelezte a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.