A Cetelem szerint idén várhatóan 3-4 százalékkal kevesebbet költünk karácsonyi ajándékra hitelből, mint tavaly: idén nyáron a foci EB-re és az olimpiára vett lapostévék miatt nőtt a felvett áruhitelek száma a nyári hónapokban.
Míg négy-öt éve az év első hónapjaiban üresen kongtak az üzletek, az utóbbi időszakban egyre népszerűbbek az újévi leárazások. „A karácsonyi dömpinget követő kiárusítások évről-évre erősödő forgalmat generálnak, idén januárban a Cetelemnél 20 százalékkal több áruhitelt vettek fel, mint tavaly év elején - mondta el Lukácsi Zoltán, a Magyar Cetelem marketing igazgatója.
Bár a karácsonyi időszakban a lapostévé még mindig az egyik slágerterméknek számít, a legújabb számítástechnikai cikkek és kütyük is egyre népszerűbbek. A digitális eszközök területén pedig további átrendeződés figyelhető meg: míg az év elején még főként laptopokat és noteszgépeket vettünk hitelre, a fa alá várhatóan már tabletek fognak kerülni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.