"Az idei kötelezőkampány egyik legmarkánsabb eleme, hogy a szerződésüket felmondó autósok fele immár nem biztosítót vált, csupán kihasználja azt, hogy a meglévő biztosítója nagyobb kedvezményt kínál az új szerződést kötő ügyfeleinek" – mutat rá Baksa Melinda, a kotelezo.hu ügyvezetője. "Az első napok adatai szerint, aki ugyanannál a biztosítónál szeretett volna maradni, de mégse csupán a biztosítója által küldött díjértesítőre hagyatkozott, hanem az új ügyfeleknek ajánlott díjat választotta, átlagosan csaknem 6600 forintot takarított meg."
A kotelezo.hu eddigi adatai szerint folytatódott a köteleződíjak évről évre történő számottevő esése: az eddigi kötések 11 ezer forintos átlagdíjon köttettek, ami a tavalyi 12 500 forintos átlagértékhez képest újabb 12 százalékos csökkenést mutat. Az összes új szerződés 84 százalékán hat biztosító osztozik a portál adatai alapján. A kampány nyertesének már most egyértelműen a K&H tűnik: az első néhány napban az összes szerződés 27 százalékát egymaga gyűjtötte be. A dobogó többi helyének sorsa egyelőre még kérdéses, arra Wáberer, a KÖBE és a Genertel pályázhat legnagyobb eséllyel, de a többi leszakadó biztosító előtt a Groupama-Garancia és a Posta is közel 10 százalékos teljesítménnyel büszkélkedhet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.