Már most látszik, hogy sikeres volt a nagykereskedelmi láncokkal kötött megállapodás, amelynek keretében a húsvéti időszakban 800 kereskedelmi egységben körülbelül 4 millió ügyfélhez jutottak el a pénzügyek felelős megtervezésére szóló figyelemfelhívások - mondta Szeniczey Gergő, a Magyar Nemzeti Bank fogyasztóvédelemért és piacfelügyeletért felelős ügyvezető igazgatója a Hungarian Business Leaders Forum konferenciáján.
Az igazgató szerint az akció mellett folyamatosan jól teljesít az MNB Pénzügyi Tanácsadó Irodahálózata – jelenleg 11 megyeszékhelyen és a szerződések alapján további 11 városban elérhetőek ezek a tanácsadó irodák. Szeniczey Gergő szerint a jelenleg még le nem fedett 7 megyeszékhelyen közbeszerzési kiírással keresik az együttműködő partnereket.
A fogyasztóvédelmi igazgatóság a fiatalok felé is nyitni szeretne, ennek jegyében 4 felsőfokú tanintézményben – Corvinus Egyetem, Budapesti Gazdasági Egyetem, Miskolci Egyetem, Pallasz Athéné Egyetem – versenyt hirdetett a hallgatók között pénzügyi szemléletformálást segítő megoldások kifejlesztésére. Szeniczey Gergő tájékoztatása szerint a pályázók döntő része elektronikus környezetben, jellemzően mobiltelefonokon, tableteken használható megoldásokkal versenyzett.
Érdekes visszajelzés volt, az 51 pályázat közel kétharmada a felelős hitelfelvétellel kapcsolatos megoldást tartalmazott, míg a tudatos bankváltást a pályázatok ötöde akarta segíteni. A győzteseket ma tüntették ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.