A bevételi és az eredménysoron erős számokat közölt a Masterplast. A csoport EBITDA-eredménye ugyanakkor a vállalat kereskedelmi árrésének szűkülése, valamint a magasabb szállítási költségek miatt visszaesett, továbbá a szabadkai üvegszövetgyár kapacitásának fokozatos növelésével 200 fővel 863-ra nőtt az alkalmazotti létszám, s ezzel együtt a bérköltség.
Az első negyedév forgalma az egy évvel korábbiakhoz képest 17 százalékkal, 18,03 millió euróra emelkedett. A csoport Ukrajna kivételével minden piacán javított. Kiemelkedően jól sikerült az első három hónap Magyarországon, ahol 40 százalékos volt a bővülés, az innen származó árbevétel így elérte a 6,5 millió eurót.
Az árbevételen belül továbbra is az épület- és lakásfelújításokhoz kapcsolódó homlokzati hőszigetelő rendszerek és elemeik adják a legnagyobb hányadot (41 százalék), de meghatározó szerepet játszott a forgalom javulásában az EPS (expandált polisztirol – hőszigetelő lap) értékesítésének felfutása is. A csoport EBITDA-eredménye 611 ezer euró lett az első negyedévben, ami közel 120 ezer eurós visszaesést jelentett az egy évvel korábbihoz képest. A pénzügyi eredmény ugyanakkor javult éves összevetésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.