A kínai és az észak-amerikai piacokon sikerült látványosan, 28, illetve 26 százalékkal növelnie eladásait az Adidasnak, elsősorban a futócipők iránti növekvő keresletnek köszönhetően. Ezzel szemben az orosz piacon 11 százalékkal kevesebb terméket adott el a német sportszergyártó. A csoportszintű bevételek 19 százalékkal 5,04 milliárd euróra emelkedtek. Az Adidas márkajelzésű termékekből 21 százalékkal többet értékesített a cég éves összevetésben, míg a Reebok márkából 5 százalékkal fogyott több. Az üzemi eredmény 18 százalékkal 505 millió euróra nőtt a második negyedév során, az egy részvényre jutó eredmény 14 százalékkal 1,72 euróra emelkedett.
Az Adidas piaci részesedése Észak-Amerikában megkétszereződött április végére, és elérte a 12,7 százalékot, miközben a nagy rivális, a Nike 2 százalékot veszítve továbbra is a piac 52,7 százalékát uralja. Kasper Rorsted, az Adidas vezérigazgatója nem látja jelét az amerikai piac lassulásának, sőt a korábbinál nagyobb növekedést vár az idén minden eredménysoron. Az éves eladások 17-19 százalékkal nőhetnek idén, miközben ezen a soron korábban még 12-14 százalékos dinamikára számított a cég. Az üzemi eredmény 24-26 százalékkal javulhat a 13-15 százalékos korábbi prognózissal szemben. Az Adidas piacán visszafogottan fogadták a hírt, az árfolyam a nyitás után 0,5 százalékkal esett. Igaz, az elmúlt hónapokban sokat drágult a papír, az idei mérleg több mint 27 százalékos pluszt mutat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.