Online számlanyitási szolgáltatást vezetett be a K&H Bank. A fejlesztés létjogosultságát alátámasztja, hogy jelenleg már 12,7 mobilelőfizetés van Magyarországon, az emberek döntő része okostelefonnal rendelkezik. A K&H-nak ma már 570 ezer digitálisan aktív ügyfele van, az ügyfelek 82 százaléka használt e-csatornákat.
A digitálisan aktív ügyfelek 70 százaléka a mobilbankot használta, amikor valamilyen bankcsoporti szolgáltatást akart elektronikusan igénybevenni
– mondta el Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője.
A bank számlanyitóinak 26 százaléka a digitálisan aktív ügyfelek, a 26 év alatti ügyfelek köréből kerül ki. Emellett az új ügyfelek bevonzását azzal lehet elérni, hogy az ügyfelek egyre komolyabban szeretnének magasabb szolgáltatási szintet képviselő szolgáltatót választani. Emellett pedig sokan a piacon lévő új szereplőkben is csalódhattak ügyfelek, hiszen sok probléma merül fel az ügyfélszolgálati munka során. Őket is meg szeretné szólítani a bank. Németh Balázs szerint
évente mintegy félmillió lakossági számlanyitás zajlik a pénzintézeteknél, több tízezer a K&H-nál – a cél az, hogy ezek mind nagyobb része digitálisan bonyolódjon.
Korábban a bank már lehetővé tette a digitális számlanyitás előkészítését, ám az utolsó lépést eddig az ügyfélnek kellett megtennie. A kimutatások szerint a folyamatot elkezdők 62 százaléka abbahagyta a folyamatot, márpedig akik csalódtak egy-egy szolgáltatóban egy ilyen számlanyitási folyamat során, már nem térnek vissza az adott szolgáltatóhoz.
A 3+2+1= K&H Bankszámla szolgáltatás során az ügyféllé válni akaró személynek 3 adatot kell megadni, két iratot – a személyi igazolványt és a lakcímkártyát – kell fényképként becsatolni, valamint 1 szelfit kell készítenie magáról. A szelfi esetében azonosítást kiegészítő programok segítik, végső esetben pedig – ha vannak kételyek az azonosítás kapcsán – videobankon keresztül élőben is lebonyolítható a szükséges azonosítás.
A számla ezen feltételek teljesítése után azonnal megnyílik, s a számlához digitális bankkártya kapcsolódik, amely a K&H Mobilbank applikáció letöltésével azonnal . használható mobiltelefonos vásárlásra. A bank 3 hónapig egy ingyenes alap számlacsomagba helyezi az ügyfelet, s az adott időszak számlaforgalma alapján ajánlanak az ügyfélnek a neki legjobban megfelelő számlacsomagot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.