Közzétette második negyedéves beszámolóját az American Express. Az adózott nyereség az előző évi bázisidőszak 2,3 milliárd dollárjáról kétmilliárdra esett vissza. Aggodalomra azonban nincs ok, Stephen Squeri elnök-vezérigazgató szerint kiemelkedő lett a negyedév, rekordbevétellel és az ügyfelek kártyás költéseivel.
Az AmEx-tagok hitelkártyás kiadásai 30 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit, ami a globális utazási és szabadidős kiadások jelentős fellendülésének köszönhető. Az ilyen típusú költések áprilisban először haladták meg a járvány előtti szintet – olvasható a jelentésben. A kamatkiadásoktól megtisztított összesített bevételek éves összevetésben 10,2 milliárd dollárról 13,4 milliárdra emelkedtek.
Jó hír, hogy zakatol a költekezés a fiatalok körében, a hitelkártyás cég ügyfelei között a millenniumi és a Z generációhoz tartozók 48 százalékkal növelték a kiadásaikat. A negyedév során az AmEx 3,2 millió új kártyát bocsátott ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.