Csökkentette az Adidas várható éves eredményét, azaz profit warningot adott ki, ráadásul mindössze egy nappal azután, hogy az óriás amerikai kiskereskedelmi lánc, a Walmart is ugyanezt tette. Ők arra hivatkoztak, hogy az infláció, de főként az alapvető javak, mint az élelmiszer és az energia drágulása elvonja a vásárlóerőt más termékektől.
Az Adidas elsősorban Kínát említette meg, ahol több mint 10 százalékkal eshetnek vissza az eladások főként a rendkívül szigorú Covid-korlátozások miatt.
A cég arra számít, hogy árbevétele így idén 6-8 százalékkal fog növekedni, míg korábban 11-13 százalékot vártak. A nettó eredmény viszont csak 1,3 milliárd euró körül lesz a korábbi 1,8-1,9 milliárd eurós várakozással szemben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.