BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Foci-Eb: a sajtóban a Mediaworks nyerte az Európa-bajnokságot

Az Európa-bajnokságot az Origón követték a legtöbben hazánkban. A Magyar Nemzet is felfért a dobogóra, de számos más mediaworksös portálon is sokan követték az Európa-bajnokságot.

A labdarúgó-Európa-bajnokság alatt remekül teljesítettek a Mediaworks sporttermékei, így az Eb teljes időszakának átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sportrovata érte el a legtöbb valós felhasználót, míg a Magyar Nemzet sportrovata a harmadik helyet szerezte meg.

Spain v England: Final - UEFA EURO 2024, európa-bajnokság
A legtöbben a Mediaworks felületein követték az Európa-bajnokságot / Fotó: AFP

Az első három sorrendje: 
1. Origo sport rovat 1 714 212 valós felhasználó
2. M4 Sport 1 558 220 valós felhasználó
3. Magyar Nemzet sportrovat 1 391 824 valós felhasználó

A valós felhasználók napi átlagát tekintve is az Origo sportrovata végzett az élen, itt a sorrend a következő módon alakult:

1. Origo sportrovat 245 713 valós felhasználó
2. M4 Sport 203 377 valós felhasználó
3. Index sportrovat 192 585 valós felhasználó

A valós felhasználók napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sportrovata 56, a Magyar Nemzet sportrovata 177, a Bors sportrovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát – derül ki a DKT-Gemius közönségméréséből.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.