A labdarúgó-Európa-bajnokság alatt remekül teljesítettek a Mediaworks sporttermékei, így az Eb teljes időszakának átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sportrovata érte el a legtöbb valós felhasználót, míg a Magyar Nemzet sportrovata a harmadik helyet szerezte meg.
Az első három sorrendje:
1. Origo sport rovat 1 714 212 valós felhasználó
2. M4 Sport 1 558 220 valós felhasználó
3. Magyar Nemzet sportrovat 1 391 824 valós felhasználó
A valós felhasználók napi átlagát tekintve is az Origo sportrovata végzett az élen, itt a sorrend a következő módon alakult:
1. Origo sportrovat 245 713 valós felhasználó
2. M4 Sport 203 377 valós felhasználó
3. Index sportrovat 192 585 valós felhasználó
A valós felhasználók napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sportrovata 56, a Magyar Nemzet sportrovata 177, a Bors sportrovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát – derül ki a DKT-Gemius közönségméréséből.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.