BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Ferencvarosi TC v Bayer 04 Leverkusen: Round of 16 Leg Two - UEFA Europa League
Ferencváros
Fradi

Mesésen sok nézője lehet a Fradinak: Amerikában a Disney közvetíti az angol sztárcsapat elleni meccsét

Nem túlzás: az egész világ figyeli a Ferencváros mai meccsét az angol West Ham United ellen. Legkevesebb 50 televíziócsatorna közvetíti a Fradi felkészülési mérkőzését, melyet így akár 2,5 milliárd ember is nézhet.

Több mint ötven országban közvetíti a televízió a Fradi edzőmeccsét – írta az Üllői 129.

Ferencvarosi TC v Bayer 04 Leverkusen: Round of 16 Leg Two - UEFA Europa League
Ferencváros
Fradi
A Fradi meccsét akár 2,5 milliárd néző is láthatja / Fotó: NurPhoto via AFP

A legnagyobb zöld-fehér szurkolói oldal kiemelte, hogy a két csapat hazájában, azaz Magyarországon és Nagy-Britanniában viszont nem kerül képernyőre a mérkőzés: itthon és az Egyesült Királyságban a klubok közvetítenek.

Az 56 ország, illetve terület összlakossága 2.5 milliárd, ez a Föld népességének 30 százaléka.

Európában a Balkánon és Skandináviában lehet követni a meccset, ahogy az USA-ban, Kanadában és számos dél-amerikai országban is. Közvetítik még Afrikában, Tanzániától Zambiáig, valamint Ázsiában – Örményországtól és Szingapúrtól kezdve, Malajzián és Izraelen át Bruneiig – és Óceániában is.

Ami a cégeket illeti:

  • a Balkánon a Sportklub,
  • Amerikában az ESPN/Disney,
  • Japánban és Kanadában a DAZN,
  • Afrikában a kínai StarTimes,
  • az arab országokban a katari Bein közvetít.

Tétmeccseinknek már bőven, de edzőmeccsünknek ilyen „elérése” még soha nem volt. A találkozó négykor kezdődik, a kitzbüheli Langau stadionban.

A klub mostanában jól sáfárkodik a szerződéseivel: ahogy azt korábban megírtuk, három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos söre.

A Fradi-mez is kelendő

Bejött a klub online kampánya: a száz híresség részvételével lezajlott projektben már most mintegy négymillió követőhöz jutott el az új mezszponzor híre. Információink szerint a Fradi három nap alatt majdnem 1300 mezt adott el több mint 30 millió forint értékben, ami a tavalyi éves mennyiség 16 százaléka. A zöld-fehér labdarúgóklubnál optimistán tekinthetnek a jövőbe, miután akár több százmillió forintos bevételre tehetnek szert a dresszek értékesítéséből a következő egy év során.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.