Több mint ötven országban közvetíti a televízió a Fradi edzőmeccsét – írta az Üllői 129.
A legnagyobb zöld-fehér szurkolói oldal kiemelte, hogy a két csapat hazájában, azaz Magyarországon és Nagy-Britanniában viszont nem kerül képernyőre a mérkőzés: itthon és az Egyesült Királyságban a klubok közvetítenek.
Az 56 ország, illetve terület összlakossága 2.5 milliárd, ez a Föld népességének 30 százaléka.
Európában a Balkánon és Skandináviában lehet követni a meccset, ahogy az USA-ban, Kanadában és számos dél-amerikai országban is. Közvetítik még Afrikában, Tanzániától Zambiáig, valamint Ázsiában – Örményországtól és Szingapúrtól kezdve, Malajzián és Izraelen át Bruneiig – és Óceániában is.
Ami a cégeket illeti:
Tétmeccseinknek már bőven, de edzőmeccsünknek ilyen „elérése” még soha nem volt. A találkozó négykor kezdődik, a kitzbüheli Langau stadionban.
A klub mostanában jól sáfárkodik a szerződéseivel: ahogy azt korábban megírtuk, három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos söre.
Bejött a klub online kampánya: a száz híresség részvételével lezajlott projektben már most mintegy négymillió követőhöz jutott el az új mezszponzor híre. Információink szerint a Fradi három nap alatt majdnem 1300 mezt adott el több mint 30 millió forint értékben, ami a tavalyi éves mennyiség 16 százaléka. A zöld-fehér labdarúgóklubnál optimistán tekinthetnek a jövőbe, miután akár több százmillió forintos bevételre tehetnek szert a dresszek értékesítéséből a következő egy év során.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.