Nem kétséges, hogy a Sziget Fesztivál évek óta Magyarország egyik legfontosabb turisztikai és könnyűzenei szimbóluma. Sokak számára a nyár legjobb hete. Nem véletlenül nyerte el Európa legjobb fesztiváljának díját. Az első két évtizede töretlen fejlődés volt, valódi sikertörténet. Amikor a pályaudvarok környékén megszaporodnak a hátizsákos figurák, akkor már lehet sejteni, hogy megint eltelt egy év.
Ne legyen igazam, de az utóbbi két évben mintha valami megtört volna. Megállt a fejlődés, a fesztivál felért a csúcsra, ahol nagyon nehéz megmaradni. Nagyon nehezen telt meg a programfüzet. Egy szintnél nagyobb neveket, együtteseket már nem tudnak megfizetni. A tömegeket pedig az aktuális sztárok vonzák. Sokaknak erősen el kell majd gondolkodniuk azon, hogy a csúcsnapnak számító szombat estére megvegyék-e a nem olcsó napijegyet, amikor mondjuk a Coldplay helyett Mika lesz a fő attrakció. Egyre több dolgot kellett kitalálni, hogy kitöltsék a zenei felhozatal lukait. Ezért egyre nagyobb a látvány és a show, ezért van most Color Party és egyebek.
Persze egyáltalán nem kell temetni a Szigetet azért, mert esetleg a következő években szép lassan apadni fog a látogatószáma. Változni fog az arculata. Ki gondolta volna húsz éve, hogy VIP medence, családi kemping és faházak is lesznek a fesztiválon? Nagy buliról van szó, de persze nagy üzletről is. Nem rendeznék meg, ha veszteséges lenne. Jó értelemben vett dörzsölt, vén rókák a szervezők. Hónapokig úgy volt például, hogy nem lehet cigarettát venni a szigeten. Teljesen abszurd. Pár nappal a nyitás előtt valahogy mégis megoldódott a probléma, egy trafikos úgy döntött, hogy a fesztivál időtartamára áthelyezi boltját a területre. Kíváncsi vagyok a külföldiek mit szólnak majd a mi kis nemzeti dohányboltunkhoz. Fiatalkorút biztosan nem szolgálnak majd ki. Hogy a koncertek hangulatával sem lesz gond, az borítékolható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.