Ne csak jó legyen, hanem szép is! – ez lehetett a jelmondat azoknak az új okoseszközöknek a fejlesztésénél, amelyeket idén bemutattak a barcelonai Mobile World Congress (MWC) során. A kiállított okosmobilok és okosórák legtöbbje ugyanis nem csak a processzorok számával, a teljesítményével, a kijelző felbontásával ragadta meg az érdeklődők figyelmét, hanem megjelenésével is. Lehet, hogy a Samsung új csúcsmodellje, a Galaxy S6 Edge nem hozza majd a remélt értékesítési számokat, viszont aki kézbe veszi, az azonnal érzi, hogy prémium készülékről van szó, ami kifinomult eleganciájával is hódít.
Az LG standján időnként az lehetett a látogató érzése, hogy egy luxusórákat árusító boltba tévedt be. A cég új okosórái már első pillantásra a luxus érzetét sugallják masszív, fémházas megjelenésükkel. Klasszikus és egyben könnyed dizájnt kölcsönöztek a Huawei formatervezői a társaság új okosórájának, amikor a lekerekített készüléket az ember a csuklójára csatolja olyan érzése támad, mintha mindig is valami hasonlót hordott volna.
A technológia és a divat összefonódása nem új dolog, az igazi nagymester ezen a területen az Apple, amely el tudta érni, hogy trendi legyen az eszközeit használni. A cég annak ellenére, hogy jelen sem volt Barcelonában, a legtöbbet emlegetett márkák közé tartozott, amit a nagy rivális Samsung telefonjaival és új mobilfizetési megoldásával való összehasonlításnak köszönhetett.
Bár a készülékek játszották a főszerepet az idén is, jól látszik, hogy a mobilipar már a nagy technológiai megatrendek és a mobilitás ötvözésére készül. A dolgok internete és a gépek közötti közvetlen kommunikáció meghatározó témák voltak Barcelonában: a szakértők szerint 2020 körül megépülő ötödik generációs hálózatok olyan új lehetőségeket tárnak fel az egyéni felhasználók és a vállalkozások számára egyaránt, amelyek újabb alapvető változásokat hoznak a mindennapjainkban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.