Botorság lenne jóslatokba bocsátkozni a magyarországi reklámpiac ez évi alakulásával kapcsolatban – állítják a szakemberek. Még kevésbé látható, mi lesz jövőre; abban legfeljebb reménykedni lehet, hogy 2010 a fordulat éve lesz a válság szempontjából, s a világ- és egyben a magyar gazdaság elindul felfelé az emelkedőn, magával húzva a reklámpiacot is.
Az elmúlt hónapokban a hirdetők érzékelhetően visszafogták a kommunikációs aktivitásukat, igaz, eltérő mértékben. Számos, a korábbi esztendőkben meghatározó, évi több százmillió forintot elköltő reklámpiaci játékos szabályosan nullára redukálta a költéseit, mások viszont alig-alig nyúltak a büdzséhez, sőt, vannak olyan cégek is, amelyek még fokozták is az aktivitásukat.
Ami az egyes reklámeszközök közötti arányokat illeti, a szakemberek szerint erős eltolódás figyelhető meg a promóciók és a vásárlásösztönzés irányába – a márkaépítés rovására. A vállalatok azonnali választ keresnek ugyanis a kereslet várt vagy már be is következett visszaesésére, és erre a legmegfelelőbb eszköznek a közvetlen vásárlásösztönzés tűnik számukra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.