„A magyar bor egyre jelentősebb szerepet játszik hazánk turisztikai kínálatában és fontos eleme lehet országimázsunknak is. A példaértékű együttműködés mérföldkő a magyar borok népszerűsítésében.” - tette hozzá Nemes Richárd, a Wines of Hungary nemzeti márkát létrehozó Magyar Bormarketing Kht. ügyvezetője.
A Pannonhalmi Főapátságban immár tizedik alkalommal megrendezett pannonhalmi Pannon Bormustra a tíz meghívott mértékadó külföldi szaktekintély, kiegészülve hat magyar bor ítésszel kiválasztja az ország 55 csúcsborát.
A neves sommelier-kből, borszakírókból álló zsűri három kategóriában hirdet eredményt: 20 fehér-, 25 vörös- és 10 édes bor büszkélkedhet majd az elismeréssel.
„Idén először díjat is kap az a külföldi személyiség, aki munkájával hozzájárul a magyar borok nemzetközi hírnevének öregbítéséhez. Idén Paul Op ten Berg holland borszakíró kapja az elismerést, s hozzá egy kovácsoltvas pincekulcsot, valamint 100 palack kiváló magyar bort.” – jelentette be a díj egyik alapítója, az ITD Hungary vezérigazgatója, Rétfalvi György.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.