A kifutópálya tervezett meghosszabbítása nem gyakorol jelentős hatást a környezetre, ezért nem indokolt a környezeti hatásvizsgálat elvégzése. A beruházással kapcsolatban kizáró ok nem merült fel - foglalta össze a lap az országos zöldhatóság másodfokú eljárásának lényegét.
A 18 oldalas határozatból a cikk kiemelte az ürgékkel kapcsolatos megállapítást, amelynek értelmében a "tervezett bővítés, amely a kifutópálya pereme körüli gyepet érinti, nincs jelentős hatással a területen esetlegesen előforduló ürgékre". Kitér a határozat a zajterhelésre is, eszerint a fel-, és leszállási útvonalak és az iskolakörök számára kijelölt útvonal Pér lakóterületét nem érinti.
A Győr-péri repülőteret csaknem kétmilliárd forintból fejleszthetik, a költségek legnagyobb részét az Audi-gyár állja. Az ezzel kapcsolatos előterjesztést legutóbbi ülésén fogadta el a győri közgyűlés.
A fejlesztés részeként egyebek között 1450-ről 2030 méteresre hosszabbítják meg a harminc méter széles kifutópályát, amelynek két végén 100-100 méternyi biztonsági sávot építenek. A gurulóutat 10 és félről 15 méteresre szélesítik, s a Boeing 737-esek és az Airbus 320-asok számára is alkalmas parkolóhelyet alakítanak ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.