BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Üzleti sikerként könyveli el a GymBeam a környezettudatos átállást

Intenzív növekedés, sikeres terjeszkedés és a környezeti hatások csökkentése – többek között ez áll a GymBeam 2023-as környezeti, társadalmi és vállalatirányítási jelentésében. A márka tavalyi eredményei azt mutatják, hogy intenzíven növekedtek, miközben a fenntarthatóbb, felelősségteljesebb és átláthatóbb működés iránti elkötelezettségüket is bizonyították.

Több, mint egyharmadával csökkentette szén-dioxid kibocsátását a GymBeam, a közép-kelet-európai régió legnagyobb fitnesz webáruháza. A cég ESG jelentése alapján a fenntarthatóságra való átállás üzleti növekedést és terjeszkedést is hozott a nekik – írják a közleményben.

Üzleti siker a GymBeam ESG jelentése / Fotó: GymBeam

Nagy előrelépést ért el a GymBeam a környezeti hatás csökkentése terén 2023-ban. Míg szén-dioxid-kibocsátását 36 százalékkal, energiafelhasználását 10%-kal, vízfelhasználását pedig 21 százalékkal csökkentette az előző évhez képest. 

417 tonna hulladékot sikerült újrahasznosítaniuk a rendszeren belül, a tavalyi évben. 

A cég közleménye szerint a jövőre nézve is ambiciózus célokat tűzött ki a környezeti hatások további csökkentése, a társadalmi kezdeményezések bővítése és a vállalati irányítási gyakorlatának megerősítése érdekében. 

A fitnesz webáruház eladásai mintegy 175 millió euróra nőttek a tavalyi évben, ami 66 százalékos emelkedés jelent az azt megelőző évhez képest. 

Termelőegységeinek méretét 1500 négyzetméterről 7000 négyzetméterre növelte a vállalat, amely lehetővé tette a gyártósoraik bővítését is, azaz mintegy 51 százalékkal a saját termékportfóliójukat is szélesítették.

A vállalat vezérigazgatója, Dalibor Cicman büszkeségét fejezte ki a tavalyi eredmények kapcsán: 

a 2023-as ESG jelentésünk vállalatunk elkötelezettségének és kemény munkájának bizonyítéka. Arra törekszünk, hogy folyamatosan fejlődjünk azokban a mérőszámokban, amelyek a jövőben kiemelten fontosak. 

Akárcsak a jégkorongban, nem az a fontos, hogy oda korcsolyázzunk, ahol a korong most van, hanem oda, ahol majd lesz – tette hozzá Dalibor Cicman.

A márka 10 évvel ezelőtt indult el, jelenleg 16 nemzetközi piacon van jelen, 1,9 millió aktív vásárlóval. 

MFB ESG
 
Az ESG, vagyis az Environmental, Social és Governance mozaikszó egy gazdasági ernyőfogalom, melynek lényege, hogy az egyes gazdálkodó szervezetek tevékenysége fenntarthatósági szempontok alapján is komparatív módon és objektíven vizsgálható legyen. 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.