BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ügyfélkedvelő kollégák

Elsősorban informatikai, hitelügyintézői, call center munkakörökbe és különböző pénzügyi területekre keres új munkatársakat az Ella. A 340 fős szervezet esetében jelenleg 19 pozícióba 26 dolgozót keresnek. A megfelelő eredmény érdekében folyamatosan szondázzák a munkaerőpiacot – mondja az Ella Első Lakáshitel Kereskedelmi Bank és az Ella Első Lakáshitel Szolgáltató Kft. HR-igazgatója. Siska Katalin lapunknak elmondta, nagy hangsúlyt fektetnek a toborzásra és az eredményes kiválasztásra.
A jövőben a lakossági és projekthitelezési, illetve értékesítési és szolgáltatói területeken szeretnének létszámot bővíteni. A HR-vezető véleménye szerint a fővárosban elsősorban online hirdetéssel toboroznak, míg vidéken főleg a nyomtatott sajtót veszik igénybe. Néhány pozíciónál kölcsönző cégek adatbázisát is használják, állásbörzéken csak ritkán jelennek meg. Az előszűrés az önéletrajzok értékelésével és telefoninterjúkkal történik, a kiválasztás gerince az interjúsorozat. Ahhoz, hogy döntsenek egy új munkatárs mellett, a jelöltet legalább négy főnek – a HR- és az adott szakterület munkatársainak, vezetőinek – pozitívan kell értékelnie, ez általában három-öt fordulót jelent. Bizonyos beosztásoknál szakmai, személyiség- és készségteszteket is alkalmaznak, valamint nagy hangsúlyt fektetnek a jelölt referenciáira is. A HR-igazgató kiemelte: minden pozíciónál igen fontos szempont a cég értékeihez és a csapatszellemhez való illeszkedés. A menedzserpozícióknál még további – vezetői – kompetenciák ismeretét és alkalmazási gyakorlatát is vizsgálják. Siska Katalin példaként említi, hogy partnermenedzserek esetében fontos szempont a pénzügyiszolgáltatás-értékesítési és partnerkapcsolati gyakorlat, a prezentációs készség, a kijelölt céloknak megfelelő önálló munkaszervezés és -végzés. Hitelügyintézőként a máshol szerzett tapasztalat helyett a „tiszta” kompetenciák meglétét, fejleszthetőségét keresik, call centeres munkatársak kiválasztásánál pedig az ügyfél-orientáltságot és a problémamegoldó képességet vizsgálják.
A tulajdonosi körből eredően a kiemelt szakmai, vezetői munkakörökben fontos az angol nyelv ismerete. Az Ella HR-igazgatója hozzáteszi: a csapat nagyrészt fiatalokból áll, az átlagéletkor mind az ügyfelekkel kapcsolatot tartó, mind a háttér szakterületek esetében 29 és 31 év között van.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.