A 7. számú vonal a pekingi nyugati pályaudvartól a város keleti külvárosáig tart. A 23 megállóval tervezett 24 kilométeres szakasz a város egyik legforgalmasabb pontját, a Tienanmen teret köti össze Peking keleti üzleti negyedével.
A 14. számú, 46 kilométeres vonal a kínai főváros leghosszabb metróvonala lesz, a 36 állomással épülő szakasz Peking délnyugati részei, a belváros és az északnyugati kerületek között teremtene összeköttetést.
Az újabb vonalak felépítésével kapcsolatos költségeket és az átadás pontos idejét a nyomvonal és az állomások részletes terveinek elkészülte után teszik közzé.
A 17 milliós lakosú kínai főváros jelenleg 200 kilométernyi metróhálózattal rendelkezik, ez a tervek szerint 2015-re eléri az 561 kilométert. Az olimpiai játékokhoz igazítva a pekingi metró idén júliusban 3 új vonallal, összesen 57,7 kilométerrel bővült.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.