A Fővárosi Vízművek a legenergiatakarékosabb cégünk a most zárult Európai Energiabajnokság eredménye alapján. A verseny 17 országban összesen 150 cég részvételével zajlott, írja az Mfor.hu
Magyarországon a Fővárosi Vízművek, a K&H Bank és az IBM kapott díjat. Magyarországon a Béres Zrt., a Biopetrol Kft., a British American Tobacco Hungary Kft., a Fővárosi Vízművek Zrt., Hosszúhetény Önkormányzata, az IBM, a K&H, valamint Siófok és Tatabánya Önkormányzata próbált egy év alatt minél több energiát megtakarítani. A magyarországi első helyezett Fővárosi Vízművek Zrt. budapesti központi irodája átfogó kommunikációs kampány keretében tájékoztatta a dolgozókat a számítógépek, az italautomaták és a világítás használata során alkalmazható energiatakarékossági intézkedésekről. Az elért eredményekről az ügyfeleiket is informálták a székház épületében elhelyezett hatalmas táblán. A hazai második helyezett K&H Bank Vígadó téri irodaházának üzemeltetési csoportja jelentős erőfeszítéseket tett az épület-felügyeleti rendszer optimalizálása, az energiapazarlások kiszűrése érdekében. A vállalat belső újságában és intraneten tett közzé energiahatékonysági tippeket. Az IBM sokszínű, jól felépített és szakmailag rendkívül átgondolt kampányával méltán nyerte el a Legjobb belső motivációs kampány különdíjat hazánkban.
A Tatabányai Önkormányzat Helyi közösségért különdíjat kapott. Ők az irodai dolgozók tudatformálása mellett a helyi televízió képújságán keresztül, valamint iskolai energiatakarékossági versenyek rendezésével a helyi lakosság körében is népszerűsítették az energiatudatos magatartást.
Összességében egy év alatt a 17 európai országban több mint 52 GWh energiát sikerült megtakarítani, aminek köszönhetően több mint 26 ezer tonna szén-dioxid nem került kibocsátásra. A magyarországi résztvevők átlagosan 8,65 százalékos energiamegtakarítást értek el a korábbi évekhez képest, több mint 2500 irodai dolgozó tudatformálásával és kisebb energiahatékonysági beruházásokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.