Mivel a közlekedés rendkívül drága, a fejlesztési és fenntartási költségeket – legyen szó vasútról vagy közútról – az adófizetők pénzéből egyre kevesebb gazdaság tudja felvállalni. Ezért a világon széles körben terjed a használatarányos útdíjszedés.
Emlékeztetett arra, hogy mi a matricarendszerű díjszedésig jutottunk el, ez időszakokra vetítve fizettet díjakat az úthasználókkal. Ez azonban – az úthálózat gyors bővülésével is számolva – egyre kevésbé képes fedezni az úthálózat fenntartását és fejlesztését. Ezért előbb-utóbb nekünk is rá kell térni a használó fizet elvre – mondta a szakállamtitkár –, hogy mindenki annyit fizessen a drága közpénzen épített infrastruktúrából, amennyi az igénybevétel mértéke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.