Hardy Mihály azt mondta: egyedül a British Airways utasainál volt fennakadás ezen a pénteken.
A Budapest Aeroservice már február-március óta nem fizet sem bérleti díjat, sem a közüzemi számlákat, a hónapok óta tartó egyeztetések és felszólítások ellenére sem. A tartozás már olyan mértékű, hogy nem maradt más lehetőség, a BA kénytelen volt kikapcsolni az áramot - közölte az igazgató.
Hardy Mihály jelezte: vannak más szolgáltatók is a piacon. A helyzetről a múlt héten értesítették a budapesti repteret használó légitársaságokat. Adtak egy listát arról, hogy honnan tudnak rendelni, illetve azt tanácsolták, hogy amelyik légitársaság tud, hozzon a visszaútra is ellátást.
Az igazgató hozzátette: bármely cég beszállíthat, amely megfelel az előírásoknak. Már kaptak olyan jelzéseket, hogy légitársaságok más szállítókkal megoldották az ellátást.
A tartozásról Hardy Mihály annyit mondott: több tízmillió forint csak a kifizetetlen számla, ennél lényegesen több a bérleti díj elmaradása, de pontosabb adatot nem kívánt nyilvánosságra hozni. Hozzátette: egyelőre várják, hogy a cég kifizesse tartozását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.