Magyarországra is elért a Fekete Péntek őrülete: eddig csak az amerikai boltokból láttunk olyat, ahogy a vásárlók egymást tapossák a csak ma akciós termékekért, de most már Kaposvárról is van ilyen felvétel.
A KaposvárMost.hu egy olvasója vette fel, ahogy az ottani Tescóban közelharcig jutnak a vásárlók a leértékelt plazmatévék előtt. Az üzlet első részében már reggel 8 óta előtt hatalmas sor állt, amikor pedig elkezdték betolni a raklapokat, elszabadult a pokol. A dulakodókat rendőrök választották szét.
A portál videója itt érhető el.
A Millward Brown által készített reprezentatív felmérés szerint a 18–50 év közöttiek 28,1 százaléka tervezi, hogy vásárol ma a Fekete Péntek keretében, s 40 százalékuk az online csatornát részesíti előnyben. A 25–34 évesek a legjobban tájékozottak a mai nap kedvezményeiről. A felmérés szerint a vásárlók negyede 30–60 ezer forint között tervez költeni a Fekete Pénteken, s leginkább ruházati és elektronikai termékeket, valamint autós kiegészítőket szeretnének olcsóbban beszerezni. A listákon szerepelnek továbbá konyhai kisgépek, PC-alkatrészek és szépségápolási termékek is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.