A magyarországi szórakoztatóelektronikai piac az idén legfeljebb öt százalékkal bővül. Ennek elsődleges hajtóerejét a DVD-termékek, a digitális videokamera, valamint az MP3-lejátszók jelentik - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet jelentéséből. Itthon a szórakoztatóelektronikai termékek eladási listáit a távol-keleti gyártók márkái vezetik, ezekből a termékekből a szakkereskedelemben értékesítik a legtöbbet. Általában jellemző a piacra az árubőség.
A hazai piac növekedési üteme 2004-ben mind értékben, mind pedig az eladott termékek darabszámát tekintve a korábbi dinamikus bővüléséhez képest megtorpant. Ezzel párhuzamosan itthon is jól érezhető azonban a digitális piaci szegmens erősödése. A fent említetteken kívül jól eladhatónak bizonyultak a projektoros televíziók és a házimozirendszerek. A termékek fogyasztói ára továbbra is csökken, ez köszönhető részint a piacért folytatott küzdelemnek, illetve annak, hogy a csúcstechnológiás termékek egyre kevésbé számítanak újdonságnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.