BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A DVD és az MP3 hajtja a piacot

A magyarországi szórakoztatóelektronikai piac az idén legfeljebb öt százalékkal bővül. Ennek elsődleges hajtóerejét a DVD-termékek, a digitális videokamera, valamint az MP3-lejátszók jelentik - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet jelentéséből. Itthon a szórakoztatóelektronikai termékek eladási listáit a távol-keleti gyártók márkái vezetik, ezekből a termékekből a szakkereskedelemben értékesítik a legtöbbet. Általában jellemző a piacra az árubőség.

A hazai piac növekedési üteme 2004-ben mind értékben, mind pedig az eladott termékek darabszámát tekintve a korábbi dinamikus bővüléséhez képest megtorpant. Ezzel párhuzamosan itthon is jól érezhető azonban a digitális piaci szegmens erősödése. A fent említetteken kívül jól eladhatónak bizonyultak a projektoros televíziók és a házimozirendszerek. A termékek fogyasztói ára továbbra is csökken, ez köszönhető részint a piacért folytatott küzdelemnek, illetve annak, hogy a csúcstechnológiás termékek egyre kevésbé számítanak újdonságnak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.