A TNS Hungary még az idén szeretné bevezetni az úgynevezett T/Auditra keresztelt új piacvizsgálati módszerét, amely a magyarországi távközlési piaccal kapcsolatban ad majd információkat - derül ki a piackutató cég lapunkhoz eljuttatott közleményéből. A piacvizsgálati újítás lényege, hogy az elemzők telefonszámlák alapján dolgozzák fel az adatokat, amellyel pontosan meghatározható, hogy egy-egy háztartás vagy üzleti felhasználó mennyit költött távközlési szolgáltatásokra, illetve mikor és mire cserélt telefon- vagy internetszolgáltatót.
A tényleges költés alapján pontos piaci méretek határozhatók meg, amelyek ismerete elengedhetetlen a szolgáltatók számára. A T/Audit másik fontos eredménye az elvándorlás, azaz a szolgáltatócserék rögzítése, illetve adott esetben ennek miértjének megválaszolása.
A piackutatók eddigi gyakorlata szerint a kérdezés különböző időpontokban, különböző háztartások és üzleti felhasználók megkeresésével zajlott, ezek alapján becsülték a hazai távközlési piacot. A T/Audit panelrendszere ugyanazoktól a háztartásoktól, illetve vállalkozásoktól gyűjti be folyamatosan a telefonszámlákat.
A rendszert Csehországban és Szlovákiában már bevezették, és a TNS tervei szerint ez a közeljövőben regionális adatbázissá fejlődik, ezt követően Csehország, Szlovákia és Magyarország után Lengyelország is csatlakozik hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.