Ganzsurova szerint a moszkvai járat idejében elindult, de Noriszkba induló járatok hétfőn szokásosan nincsenek, így más napokon indulnak oda a gépek. A sarkkörön túli Norilszk légikikötőjében péntek óta vesztegel három repülőgép, a vállalat adósságai miatt az üzemanyag-ellátók nem hajlandók feltölteni őket.
A KrasAir és a Domodedovskie Avialinii légitársaság működési engedélye kedden, október 28-án lejár. Az orosz légiforgalmi főhatóság, a Rosaviacia korábban úgy döntött, hogy egy hónapra meghosszabbítja az engedélyüket, hogy el tudják indítani a menetrendszerinti járatokat. A téli repülési program végrehajtását várhatóan a moszkvai városi önkormányzat tulajdonában lévő Atlant-Sojuz légitársaság vállalja át, a későbbiekben pedig a moszkvai városi önkormányzat égisze alatt létrehozandó Avialinii Rossii veszi át.
A pénzügyi gondok miatt a KrasAir, illetve az AiRUnion szövetséghez tartozó többi légitársaságnál augusztusban kezdtek tömegesen késni a járatok. Az AiRUnion fő részvényese Borisz Abramovics, aki az AirBridge Zrt. 49 százalékának tulajdonosaként közvetve a Malév résztulajdonosa is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.