Négy tonna kerozin szükséges átlagosan ahhoz, hogy egy közepes méretű utasszállító repülőgép Budapestről indulva Európán belül eljusson egy-egy célpontra. A biztonságos repülés érdekében egy ilyen útra 6 tonna üzemanyagot terveznek, így akkor is marad belőle, ha valami közbejön, és máshol kell leszállni.
A malévos pilótákkal egyre többször fordul elő, hogy egy fordulót a kelleténél több kerozinnal tesznek meg. Budapesten ugyanis a Figyelő információi szerint már nem jutnak elég üzemanyaghoz, ezért a tankban hozzák haza az egyre gyakrabban hitelre vásárolt kerozint. A Malév a Repülőtéri Üzemanyag Kiszolgáló (RÜK) Kft.-től veszi a kerozint, amely – mint ezt a cég tulajdonosánál, a BA-nál megerősítették – napi 200 tonnára korlátozta a cégnek eladható mennyiséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.