Így a fogyasztók megtévesztése miatt a Reckitt Benkiser Kft.-nek 15 millió forint bírságot kell fizetnie. A kft. 2006-ban és 2007-ben televízió reklámokban hirdette Vanish-termékeket. GVH – a szakértői vélemény alapján – megállapította, hogy a klórmentes fehérítők a színes ruhák többségén alkalmazhatóak ugyan, de nem mindegyiken, így az ezzel kapcsolatos Vanish reklám hamisnak találtatott. A Vanish Oxi nevű termék reklámja azt tartalmazta, hogy a termék el tudja távolítani a csokoládé-, paradicsomszósz- és kakaófoltot.
Az állítást azonban a kakaófolt esetében a szakértő véleménye nem támasztotta alá, így ez ugyancsak alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére. A bírság biszabásánál súlyosbító körülményként vették figyelembe, hogy a megtévesztő hirdetések hosszú ideig voltak láthatóak és széles fogyasztói körhöz jutottak el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.