14 év után először irányítja ismét az alapító egyik leszármazottja a japán autógyárat. A nemrég elnökké kinevezett Akio Toyoda első sajtótájékoztatóján a vállalat teljes megújítását és a termékkínálat újra fókuszálását helyezte kilátásba. A cél, hogy az autók jobban megfeleljenek a regionális igényeknek, a vállalat pedig ezzel az expanzióról visszatér a jó kocsik gyártásához – fogalmazott az elnök az AP-nek.
A cég történetének legfiatalabb, 53 éves elnöke egyúttal közölte: az ügyfeleket helyezi előtérbe a válságból való kilábalás érdekében. A Toyota rekord mértékű, 4,4 milliárd dolláros veszteséggel zárta az első negyedévet, a pénzügyi év további részére nézve pedig további mínuszokra számít.
Ugyanakkor az új elnök növelte a reményeket, hiszen a japán médiában a Hercegként emlegetett Toyoda karizmája sokak szerint olyan morális lökést ad a cégnek, ami segíthet a válság leküzdésében. Az új vezető ugyanakkor egyelőre nem közölt részleteket arról, hogyan képzeli el pontosan a gyártás újraszervezését, csak annyit lehet tudni, hogy bizonyos modellcsoportokat előtérbe helyeznek, míg másokat leépítenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.