A nemzetközi számviteli szabvány (IFRS) szerint készült konszolidált gyorsjelentés 1,27 milliárd forint árbevételről számolt be, ami 31 százalékkal marad el a bázistól.
A készpénztermelő képességet mutató kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti nyereség (EBITDA) mínusz 113,6 millió forintról 499,4 millió forintra nőtt. Az egy - 100 forint névértékű - részvényre jutó veszteség 5,14 forintról 10,54 forintra emelkedett.
A gyorsjelentés megjegyzi, hogy a költségcsökkentő és hatékonyságnövelő intézkedések eredményeként a harmadik negyedévben 200 millió forinttal csökkentek a ráfordítások a második negyedévhez képest.
A gyorsjelentés megjelenésének napján kezdi meg adását az econet.hu Nyrt. média üzletágának legújabb tagja, az ország területének 81 százalékát elérő NeoFM országos kereskedelmi rádió, mellyel a cégcsoport a legnagyobb magyar médiatulajdonosok közé lépett.
A rádió és kereskedőházának elindulása az EMG fogyasztói elérését mind számában, mind célcsoportjában jelentősen szélesíti.
Balázs Csaba, az econet.hu Nyrt. elnök-vezérigazgatója kiemelte: „A Társaság a korábbi évek média-üzemeltetési tapasztalataira építve örömmel lép be az országos kereskedelmi rádiós piacra. Célunk, hogy a programmagazin-, az indoor- és az event-piaci szegmenshez hasonlóan itt is elérjük és megtartsuk a piacvezető szerepet.
A jövőre nézve megerősítést adhat az a tény, hogy az econet.hu a legismertebb hazai brandeket birtokló legnagyobb magyarországi médiavállalkozások egyikévé vált. Az EMG média-portfóliója a válság utáni időszakban és hosszabb távon is értékes lehetőségeket hordoz, melyek kihasználásában az eddig felépített brandek, tudásbázis és a megszerzett tapasztalatok az EMG-nek kivételes helyzetet biztosíthatnak.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.