A Financial Times jelentése három német tartományi vezetőre hivatkozik, akiknek kormányzási régiójában Opel-üzem található. A politikusok a Reuters által idézett közlés szerint úgy vélik, hogy a GM terve nem érdemli meg az állami hitelgaranciát.
A szakértői panel vezető kormányzati politikusokat és egy befektetési bankárt foglal magába, igaz, nem a csoport mondja ki a végső szót az ügyben. A General Motors 3,3 milliárd eurót fordítana az Opel átalakítására, ehhez 2,7 milliárd eurót kér azoktól az államoktól, ahol Opel-gyár található. Németországtól 1,5 milliárd eurónyi hitelgaranciát kér az amerikai anyavállalat.
Az átalakítás 8 300 fős elbocsátást követel a két márkától. Közülük 1 300 főt tesznek ki a marketing területen dolgozók, a fennmaradó 7 ezer alkalmazott az üzemekből távozik. Az autógyár a tervek szerint 2011-ben nullszaldós lesz, 2012-t pedig szerény nyereséggel zárja. Reilly ismést megerősítette az Antwerpeni gyár bezárásával kapcsolatos hírt. A belga gyárban 2 377 dolgozónak mondanak fel,
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.