A második legnagyobb francia autógyár, a Renault 22 százalékkal, 1,35 millió darabra emelte értékesítései az első félévben, a jól teljesítő ázsiai és latin-amerikai piacok ellensúlyozták az európai gyengélkedést.
A Renault részesedése a globális piacon 0,2 százalékkal, 3,9 százalékra emelkedett, a személyautók eladásainak száma pedig 1,19 millióra növekedett, ami 22 százalékos plusz az előző év első feléhez képest. A francia konszern kissé bizakodóbban látja a szektor jövőjét, mint nagyobb versenytársa, a Peugeot Citroen, hiszen a cég 7-9 százalékos európai visszaeséssel számol ebben az évben a teljes üzletágat tekintve. A Renault a teljes autópiacon 2009-hez képest 8 százalékos növekedést vár – jelenti a The Wall Street Journal.
(Mint arról beszámoltunk, a PSA 10 százalékra becsüli az európai autóipar volumenének csökkenését az idei évben.) A Renault az első féléves teljesítményt egyrészt a kormányzati autócsere programnak, másrészt az új modellek bevezetésének tulajdonítja és tervei szerint minden márkájának piaci részesedését növeli az idei évben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.