BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A saját márkás és az akciós termékek is okozzák a kiskereskedelem mélyrepülését

Számos kiskereskedelmi cég az előremenekülés útját választja és bővít. A hét témájaként a kiskereskedelem első féléves folyamatait vettük górcső alá – idehaza és az Európai Unióban.

A hazai cégek nemcsak a szűkülő keresletet, hanem a tudatosabb vásárlást és így a saját márkás, illetve akciós termékek részarányának a növekedését is „okolják” a kiskereskedelmi adatok mélyrepüléséért.

A kiskereskedelem egyébként már a válság előtt elkezdett zsugorodni. De nem minden szegmense.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.