A Citigroup mérése azt volt hivatott megmutatni, melyik portálon mennyi időt töltenek az amerikai internetezők. A szakértők 2006-tól 2011 harmadik negyedévéig vették fel az adatokat. A grafikonból jól látszik, hogy a Yahoo-hoz köthető 14 és 10 százalékos részesedés között mozognak az eltelt öt évben, míg a Microsoft valamivel 8 százalék alatt egyensúlyoz. Mindhárom cég folyamatos megújulásban van, mégsem mutatott jelentős változást az elmúlt években.
Eközben a Google 2 százalék körüli értékről 12 százalékig tornázta fel magát az eltöltött idő tekintetében, a leglátványosabb azonban a Facebook teljesítménye. A közösségi portál 2007-es indulásakor kezdte az enyhe emelkedést, amely 2009-ig tartott. Ekkor viszont repülőrajtott vett a portál, és egyenletesen erős emelkedéssel mostanra 16 százalékot harcolt ki magának. A trend láthatóan növekvő, miközben a Google az elmúlt évben nem produkált igazi emelkedést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.