A vállalat forgalma 24,4 százalékkal, 44,1 milliárd euróra, autókiszállítása - 19,2 százalékos növekedéssel - 1,3 millió darab fölé emelkedett; ez több mint kétszerese a 2000-es értéknek. A működési eredmény 5,3 milliárd euróra ugrott, ami 60 százalékos emelkedést jelent, és három év alatt 25-ről 40 százalékra nőtt a forgalmon belül a felsőkategóriás autók (azaz a C- és a D-osztály) aránya - sorolta. A társaság adózás előtti eredménye kétharmadával, hatmilliárd euróra nőtt.
Az Audi sikertörténetei között említette Rupert Stadler Kínát, amely először vált a márka legnagyobb piacává; az itteni, 313 ezer darabos értékesítés 37,3 százalékkal haladta meg a 2010-es értéket. Ide sorolta Németországot, ahol a válság óta először ikerült ismét átlépni a negyedmilliós értékesítési határt, valamint az Egyesült Államokat, ahol úgy érték el a 15,7 százalékos javulást jelentő 117 és fél ezres eredményt, hogy 2011 minden hónapja új eladási rekordot hozott. Ázsiában 35,3, Dél-Amerikában 42,7 százalékos bővülést ért el tavaly a társaság. Tavaly év végén 63.839 munkatársa volt az Audi-konszernnek ami 3,5 ezer fős emelkedést jelent egy év alatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.