BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A gyümölcsleveknél is vezet itthon a Coca-Cola

A hazai gyümölcslé- és gyümölcsital-piac első számú gyártójává lépett elő a Coca-Cola Magyarország - jelentette be a vállalat.

A szénsavas üdítők és jeges teák után a gyümölcslevek és gyümölcsitalok együttes kategóriájában is piacvezető lett a Coca-Cola Magyarország -közölte ma a vállalat.

A Cappy gyümölcslevekből és Cappy Ice Fruit gyümölcsitalokból álló termékcsalád az elmúlt négy hónap értékesítési adatai szerint értékben és az eladott mennyiség alapján is a legjobban szereplő gyártói márka Magyarországon. Hazánkban 1998. óta kaphatók a Cappy magas gyümölcstartalmú gyümölcslevei, 2004-ben pedig megjelentek a boltok polcain a Cappy Ice Fruit gyümölcsitalok is.

A gyümölcslevek és gyümölcsitalok iránti kereslet az elmúlt években kissé visszaesett hazánkban, idén várhatóan csaknem 60 milliárd forint értékben vásárolnak ilyen termékeket a magyar vásárlók. Az egy főre jutó éves gyümölcslé fogyasztás évek óta húsz liter körül mozog, ez a szám mintegy 10 százalékkal marad el az európai átlagtól.

A gyümölcslé piacon az elmúlt években számtalan ízvariáns jelent meg, ennek ellenére változatlanul a barack és az alma ízű italok a legnépszerűbbek, amelyek mellé csak lassan sorakoznak fel az új, egzotikusabb ízkombinációk.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.