A világ legnagyobb sportcikkgyártójának közlése szerint a május végével végződött negyedévben 668 millió dollárra nőtt az adózott eredmény az egy évvel korábbi 549 millióról. Egy részvényre 76 cent jutott - tavaly ilyenkor 60 cent -, elemzők 74 centet vártak. Az értékesítési árbevétel 7 százalékkal 6,7 milliárd dollárra nőtt.
A március-május közötti három hónapban a cég bevétele 12 százalékkal emelkedett Észak-Amerikában, 1 százalékkal csökkent Európában, 11 százalékkal esett Japánban és stagnált Kínában az egy évvel korábbi azonos időszakhoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.