Első esztendejét zárta a 2013 januárjában megalakult, száz százalékban önkormányzati tulajdonú Gyulahús Kft.
– Legfontosabb feladatunk az volt, hogy visszaszerezzük a Gyulai Húskombinát korábbi piacait – nyilatkozta évértékelőjében Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezetője.
Az erőfeszítéseket siker koronázta, napjainkra a korábbi partnerek 95 százaléka ismét megrendelőjüknek számít, s számos új partnerük, több kisebb cég is árulja boltjaik polcain a gyulai termékeket.
– Ehhez biztosítanunk kellett a termelés folyamatosságát, amivel párhuzamosan minőségi javulást is elértünk, ami ugyancsak erősítette a piaci bizalmat – fogalmazott Daka Zsolt. – A Gyulai Húskombinát jó ideig napról napra élt, míg a Gyulahúsnak nem voltak, nincsenek fizetési gondjai, ami azt is jelenti, hogy más helyzetben szerezhettük be az alapanyagokat.
Júliustól már havi nyereséget tudtak elkönyvelni, ami egy induló cég életében komoly eredmény. A pozitív tendencia azóta is folytatódik, ennek köszönhetően megközelítőleg nullás mérleggel zárult a 2013-as esztendő számukra.
A megkezdett innováció mentén jövőre ismét újdonságokkal léphet ki a piacra a társaság. Tavaly került a boltok polcaira a Gyulai Kispáros, amely 2013-ban rögtön Magyar Termék Nagydíjas lett. Ugyancsak az előző évben a Gyulai márkát MagyarBrands és Superbrands díjjal ismerték el, a Gyulai kolbászt pedig hungarikummá választották.
– Az elismerések több szempontból is fontosak – ecsetelte Daka Zsolt. – Visszajelzést biztosítanak a vásárlóknak, hogy megbízható márkáról és cégről van szó. Másrészt a munkánkra is ösztönző hatású. Az idei évre piaci részesedésük további erősítését, illetve a versenyképességük javítását tartja a legfontosabb feladatnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.