Európai tendenciákat vizsgálva a műszaki elektronikai termékek körében a fogyasztók számára történő eladások mintegy 18 százaléka történik az interneten keresztül, szemben a hagyományos értékesítési csatornák 82 százalékos részesedésével. Az értékforgalmat vizsgálva a csehek állnak az élen, ahol az online értékesítés aránya megközelíti a 39 százalékot. Magyarország a 19,3 százalékos online értékesítési aránnyal megelőzi többek között Franciaországot és Ausztriát is. Az árucsoportokon belül az online értékesítés arányát vizsgálva európai viszonylatban a GfK azt látja, hogy ez az arány a legnagyobb – 25 százalék körüli – az IT és a fotótermékek körében. Az irodatechnikai szektorban az értékesítés közel 20, a telekommunikációs termékek kereskedelmének pedig 19 százaléka zajlik az interneten.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.