Mindkét közbeszerzésre csak egy-egy pályázó akadt, így nem volt kérdés, hogy az I.M.G. Inter Media nyeri a Miniszterelnökség, a Bell and Partners pedig az MFB pályázatát. A szerződések 700 millió forintról szólnak. Tavaly szintén ugyanennek a két cégnek volt a feladata a médiavásárlás.
Ebből az összegből finanszírozták például a „Magyarország Jobban Teljesít” kampány költségeit is. Eredménytelenül zárult viszont a Budapesti Temetkezési Intézet közbeszerzése, pedig a cég idén kilenc darab médiakampányt tervezett, és az egyik kampányhoz 20 másodperces rádiós reklám spot-ot is le kellene gyártania valakinek.
Az Inter Média korábban is sikerrel indult az állami közbeszerzéseken. Ők nyerték például az NMHH digitális átálláshoz kapcsolódó 1,9 milliárd forintos kommunikációs tenderét, valamint az Állami Autópálya Kezelő zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést is 377 millió forintért. Sikerrel jártak a Szerencsejáték Zrt-nél is, az állami cég új online sportfogadási oldalához kapcsolódó marketingkommunikációs feladatokat is az I.M.G. látja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.