2014 első negyedévében a Twitternek 132,36 millió dollár vesztesége volt, szemben a 2013-as első negyedéves 27,03 millió dolláros veszteséggel, és az egyszeri hatásoktól megtisztított nyereségmutató is éppen csak pozitív volt.
A Twitter negyedéves bevétele 114,34 millió dollárról 250,49 millió dollárra nőtt egy év alatt, azaz több mint a duplájára, és felülmúlta az elemzők által várt 241,46 millió dolláros bevételt. Fontos figyelembe venni, hogy éves alapon nehéz összehasonlításokat tenni, mert a Twitter 2013 novemberében tőzsdére ment.
A Twitter jelentése szerint március végére átlagosan 255 millió aktív felhasználója volt havonta, 25 százalékkal több, mint egy éve, de kicsit kevesebb, mint a FactSet által megkérdezett elemzők által várt átlagos 257 millió havi felhasználó.
A Twitter közlése szerint a felhasználói táboruk szélesítésére koncentrálnak, és arra próbálják ösztönözni a már meglévő felhasználóikat, hogy többször használják a Twittert. Dick Costolo vezérigazgató szerint nagyon erős negyedévük volt, jelentősen gyorsult a bevétel növekedésének üteme, hála a több és aktívabb felhasználónak. A Twitter reklámbevételei szintén emelkedtek.
2014 egészére nézve 1,2-1,25 milliárd dollár bevételre számít a Twitter, piaci elemzők 1,24 milliárd dolláros éves bevételben reménykednek. A tőzsdén kívüli forgalomban a Twitter részvényárfolyama 11,22 százalékos gyengülést mutatott szerda reggel és 37,84 dolláron állt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.