A fogyasztói üzletág 7,8 százalékkal több, 138 millió készüléket szállított ki 2014-ben, amelyből az okostelefonok 75 millió darabot tettek ki, 45 százalékkal meghaladva a 2013-as adatot. 2015-ben 100 millió okostelefon kiszállítása a cél - írja a cég.
A közlemény idézi Richard Yut, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatóját, aki elmondta: "a közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét. 2014-ben jelentős eredményeket értünk el egyebek mellett a kutatás-fejlesztésben, a márkaismertség növelésében, az értékesítési csatornák fejlesztésében és a piaci részesedés növelésében".
A tájékoztatás felidézi: az Ipsos legújabb, 32 országban végzett fogyasztói felmérése szerint a Huawei márkaismertsége a 2013-as 52 százalékos értékről 65 százalékra emelkedett tavaly, azaz a vállalat nevét a vizsgált országok lakosságának kétharmada ismeri.
A Huawei fogyasztói üzletága 2015-ben folytatja stratégiájának megvalósítását: a vállalat kiaknázza az internetben, az autós hálózatokban és az úgynevezett "dolgok internetében" (Internet of Things) rejlő lehetőségeket.
Huawei fogyasztói üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okostelefonokat, mobil szélessávú eszközöket, otthoni készülékeket és a készülékekhez tartozó szoftvereket kínál és fejleszt ügyfeleinek.
A Huawei budapesti központtal 2005 óta működik Magyarországon. Pécsett és Komáromban egész Európát ellátó összeszerelő központot, Biatorbágyon pedig szintén európai hatáskörű logisztikai központot üzemeltet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.